Sevgili anneler merhaba. Öncelikle arkadaşım için yazıyorum.
Şimdi 11 Nisan’da aşılama oldu. Normalde bugün hastalanması lazımdı ama iki gündür kahverengi lekesi geliyor az az. Daha kanaması olmadı sizce tutmusmudur? Bu durumu yaşayan varmı ? Sizde belirtiler nasıl oldu ?