Kızlar merhaba 38+2 yım ve 3 gün sonra doğum var. Bogazim agrimiyor ama sesim sıkıldı . Biraz kendime stres yapıyorum nasıl olacak diye ondan mi acaba ihlamur iciyorum ne yapabilirim başka . Korkuyorum bir de hasta olursam doğum öncesi tam :( zaten oldukça duygusalim bugun çok ağladım . İyice sesim gitti