seymatntrk Merhabalar bebek çikolatanızı nereye yaptınız memnun kaldığınız ve hızlı olan satıcıları paylaşır mısınız ?
melikeguneyozalp https://imgyukle.com/i/RLTyrU Bende çikolata deposuna yaptırdım. Hem çok çabuk geldi, hemde lezzeti gerçekten çok güzel. Hediye kolonya şişesi de göndermişler. Plastik ama sert bir plastik güzel duruyor.😊 seymatntrk
Gzmnrayd seymatntrk cikolata atolyesine siparis verdim.Cikata kutusu metal diye kizima.hatira kalsin diye insallah bekledm gbi gelir🥰
Ozlem1492 https://ty.gl/yiukvf7n4n Bende buradan aynı çikolatayı yaptırdım 3 güne geldi kızımında adı Eylül olcak ve birebir aynısı geldi bakmaya doyamıyorım bile
Cevizgiller https://imgyukle.com/i/RLYj98 Ben de çikolata deposunda yaptırdım, tasarımı kendim oluşturdum çok hoşuma gitti 3 gün içinde gönderdiler🦁🥰