Ezotemel Arkadaşlar test yaptırdım silik çizgi çıktı ondan sonra kabızlık vardı ve kabızlık geçince sürekli lavaboya gitme ihtiyacı duyuyorum bu normal mi sizce??
Tomrishatun Ezotemel ya bu hamilelerde nedir bu kabızlık baslangici 😀 kim hamileyim dese kabızlık cikiyor🤔
Elvanguzel Ezotemel benimde böyle oldu silik çizgi çıktı adetime 5 gün vardı kan tahlili yaptırdım 1 hafta sonra hamile olduğum çıktı hormonlardan ve değişen vücut yapısından lavaboya gitme ihtiyacı oluyormuş şimdi 19 haftalık oldum.insallh hamilesinizdir🌹
Prensesmelek Tomrishatun evet bende bu belırtı olmadıgı ıcın hamıle deglm kesın dedim 😀 tam tersi ishal durumu vardı oyzdn hc ıhtml vermemıstm yani demem oki belırtılere takılmasn bence kimse herkeste farklı☺️
Eminecak Tomrishatun vitaminlerden herhalde 😂 31 haftalik hamileyim oyle bi kabızlığım olmadi vitamin icmiyorum ondan herhalde 😂 demir ilaçları falan da cok yapiyormus ondan ondan