Busee2727 Kızlar isimli hastane çıkışı yaptıracağım ama güvenemiyorum yaptırıp memnun kaldığınız site varsa söyler misiniz😊
Cansugamze_ Busee2727 madrebebek ordan yaptırmıştım ilk bebeğime şuan yine ordan yaptırcam kaliteli kargolama falan iyiydi bi bakın isterseniz instgrmdan🥰
ebruneco1108 Busee2727 Aklima tasarımda yaptırdım okadar güzel ve kaliteli ki çok memnun kaldık. Size bizimkinin resmini ekleyim tabi onlar siz nasıl isterseniz öyle yapıyorlar. Hizmetleride gercekten çok iyi. https://imgyukle.com/i/RLYJdN https://imgyukle.com/i/RLYnUe
DilaraArslan07 Cansugamze_ bende ordan yaptırdım herşey iyi hoş güzeldi bir yıkadım rengi attı bide 30 dereceye attım yani sadece kiri gitsin hastanede giycek çekim için diye
Seher_bekar07 Instagramda rüya bebek evi var orda yaptırdım hem hızlı hem güzel hemde kaliteli Bi şekilde elime ulaştı😊
Giz3m10 Ben kendim yapıyordum tasarım sayfam vardı . Malzemelerimi sipariş veriş kendim yapacağım nasip olursa.
zls33 Busee2727 Instagram da da sayfası var ama ben internet sitesinden yaptırdım. uniQoon yazarsann çıkacaktır🥰 yıkadım da rengi falan da solmadi memnun kaldim