Burcu16 iki haftaya kadar normal sayılabilir artmadığı sürece diyodu ama arttı 3 haftaya cıktı kan akışı oluyo dedi suyu tam dedi haftaya yine gel dedi başka bisey demedi ama daha önce bu konudan bahsederken gelişmeyen bebeği anne karnında tutmanın faydası yok erken doğar kuvozde buyur gibi bi konuda geçmişti nolacak bilmiyorum ve hakikaten çok iyi besleniyorum az daha yesem catlayacam sanırım bakalim bir hafta nasıl geçecek 😕