ilkheyecanim96 Mavisinannesi2 bende almira düşünüyordum ama kesin değil Mihra Nur düşünüyoruz bakalım 🥰
NurSedat ebruneco1108 ebruneco1108 kayınvalide ismi olmadan olmuyor mu 🙈 Eslem de çok güzelmiş adıyla yaşasın inşallah
ebruneco1108 NurSedat Eslem diye hitap edilcek ama kayınvalidemin ismi kimliktede yazacak. Eşim tek oğlan kayınvalidem istediğinden değilde ben eklemek istedim 😊😊