Merveebuluttt Kızlar dün testim pozitif çıktı hastaneye anca pazartesi gidebilirim adet ağrım var resmen ve akıntım sanki bebek düşücek gibi ağrı sancı giriyo bazen normal mi korkuyorum
ParildayanYildiz Merveebuluttt gebeliğin ilk belirtileriyle hamilelik belirtileri aynı olur korkma canım kanaman olursa acile git ama o normal olmayabilir
Seyma_nur1 Merveebuluttt çok normal benimde adet günüm geçtikten sonra regl ağrısı gibi sancı ve bel ağrısı oluyodu ilk aylar olur sıkııntı yapma kendine dikkat et ağır iş yapma yeter🙂
TazeAnne06 Merveebuluttt keşke kadın doğum acilden kan verseydin en azından pazartesi 2 gün sonrası işin bi daha vermiş olurdun. Bunlar hamilelik belirtisi de olabilir tabi benim de oluyordu
Hayat0504 Merveebuluttt bende daha yeni öğrendim çok karnım ve belim ağrıyor siz düzeldiniz mi adetime 2 gün var
Nur22Elif Benim de regl günümde öyleydi. Sürekli uzandım. WC dışında kalkmadım. Geçti çok şükür. Yerleşme ağrısı olabilir yani.