Elifoz28 doktorunuz bir sıkıntı görmediyse canınızı sıkmayın lütfen. Ceviz, kaşar,muz, kabak çekirdeği, keçiboynuzu özünü yeterli miktarda yiyin inşallah bebeğiniz haftasını yakalayacaktır . Sizi çok iyi anlıyorum. İki bebeğimi kaybettim maalesef. Ben de korkuyorum. Ama elimden geldiğince kendimi olumlu yönde telkin etmeye çalışıyorum. İnşallah sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız 😊🙏🏻