Miray8 3.5 yaşında kızım var dikişsiz normal doğum yapmıştım, yani açılmam sancım herşey düzenliydi ona rağmen doğum haneye inerken serum taktılar az miktarda suni vereceğiz doğum daha çabuk olsun diye dediler az miktarda almıştım, sancıyla birlikte açılma olduğundan süreci kısaltıyor o yüzden vermiş olabilirler ama söylemeleri gerekirdi diye düşünüyorum