Limonsuu 39+3 olucaz gece yarısından sonra. Bende de dün beyaz ve sarımsı uzayan bir akıntı geldi buraya da post açmıştım. Nişan olabilir dendi tabi bende heyecan ara ara kasık ve çatı ağrım oluyo bi bakıyorum geçiyor 😂 sıklaşsa hastaneye gidicem ama yok 😂 evleri sildim el beziyle sguat çömelme hareketleri yaptım bekliyorum