Tomrishatun Yok ben kendim için değil eşim için istiyorum daha çok. Ben zaten genellikle beslenmesine falan dikkat eden biriyim, ara ara takviyeler falan da kullanırım. Bi folik başlayacağım sanırım onun dışında balık yağı d vitamini günlük hayatımda da senelerdir kullanıyorum. Doktor ekstra bir şey isterse de duruma göre bakacağım.
3 yıl önce gittiğimde yumurta rezervlerine baktırmıştım, doktorum yaşıma göre iyi olduğunu söylemişti, 34′üm şu anda umarım çok geç olmamıştır. :) Hayırlısı zaten açıkçası olursa olur olmazsa olmaz kafasındayız, on yıllık evliyim en başından iki kişilik bir hayat düşünüyorduk hep çocuk isteme olayı sonradan bir deneyelim olursa olur şeklinde gelişti. Benim durumum illa hemen olsun durumu değil de daha çok olacaksa da sağlıklı olması için ne yapabilirim şeklinde.
Dilerim siz de hayallerinize en kısa zamanda kavuşursunuz.