Seymanut Kızlar 21 haftalık gebeyim crp değerim 25 çıktı. Acildeki doktor antibiyotik verdi. Yaşayan var mı ?
charlottececi Seymanut 25. Haftamda 26 ydi. 1 kutu klasid bitirdim. Ates vardi. Hamilelikte yukselebiliyormus zaten. Antibiyotigi kullanin; enfeksiyon bebek icin daha zararli. Gecmis olsun 🙏🏻
Dlr48 Bendede cıkmıstı hamılelıkte vucut herseye acık oluyor maalesef bende antibyotık ıcmıstım kullanın korkmayın enfeksıyon daha tehlıkelı