Benim yaşım 36 1/300 çıktı yaş riskim doktor olması gerektiği gibi çıktı dedi. 35 yaş üstü yaş.riskş.kesin çıkıyor demişti doktorum onunda bir oranı var altında çıkarsa sıkıntı demişti.sizin yaşımız daha genç o yüzden belki doktorunuz öyle dedi 3 lü testi yaptırın içiniz rahat etsin