Curlym tabikide hayır hastanede bi 3 4 saat sürüyor sadece kalkamıyorsun uyuşukluktan dolayı. Ben hastanede kalktım eve geldiğimde bile hiç yatmadım, birinci ayım dolmadan cam sildim, yemeğimi temizliğimi kendim yaptım. Evet elbette korumalısın biraz. Üşütmemen gerek, ağır kaldırmaman. Ama öyle 7 sene bilmem ne olur diye bişey yok. En azından benim için olmadı. Ki ben kan görmeye dayanamam, yanımda ameliyat kelimesini ettirmem, o kadar korkardım. Ama bana bile vız geldi