123456__ Kaahvelii Gecmiş olsun ❤️Teşekkür ediyorum canım cok sağol.aynen dediğin gibi krem bi işe yaramıyor. Ben de ameliyattan korkuyorum ama bakalım nolacak .
ceren_1411 123456__ sana da çok geçmiş olsun canım.Tırnağı rahatlatıcam diye deşelemeni önermem çok zor çünkü en iyisi bi baktır