Ayliz_123 Bebek hareket ederken sanki biran çıkacak gibi hissediyorum normal mi acaba aşırı altta hissediyorum
Sevvalkaya Ayliz_123 Bende geçen gün doktora aynısını söyledim çok altta sanki dedim annelerin öyle bi tabiri var ama altta hissetmek normal 6 aydan sonra yukarı çıkıyormuş bebek
sema_altas55 Ayliz_123 29dayım bende bekliyorum baklm ama son zamnlarda baskı yapmıyor bir kaç gündür