Ezigi Son 70 günüm ama bugün dr suyun fazla şekeri keselim dedi ama şeker yüklemesinde çıkmamıştı. Yaşayan var mıdır?
Minnosunannesi11 Ezigi Benim 20.haftadan beri fazlaydı 36 da düzeldi şeker yüklemesi yapıldığında da çıkmamıştı. Bazen genetik olabiliyormuş. Fazla meyve yiyorsanız kesmenizi öneririm. Bana buradan biri demişti direk bebeğe geçiyormuş şeker oranı.
Ezigi Aa evet çok tüketirim meyveyi. Çokta tatlı tüketirim engel olamıyorum kan şekerim düşüyor. Bebeğin sağlığını etkiledi mi peki bu durumunuz?