Hamiş anneler aranızda gebelik anı defteri tutan varmı👼🥰❣️ Bebeğinize not bırakın🙈
Evet tutuyorum ve cok guzel bişi 10 yıl önce almıstım onun için 10 sobra nasıp oldu . 🥰