Deletedmom727271 Pazartesi günü abisiyle kardeş görmeye gidiyoruz kavuşmamıza az kaldı 🤲🏼😊 kimler gidiyor bayram öncesi bebeğini görmeye 🤓
Deletedmom727271 Elibo Bende en son 10 gün önce gördüm kısa bir süre ama sürekli bende merak ediyorum nasıl diye 😂
Ozge Deletedmom727271 şu an hazırlıklara uğraşıyorum ondan hızlı geçiyor galiba 😂 yoksa 1 ay çok uzun 😂
Birfasulyeannesi Deletedmom727271 bu uygulamaya bayılıyorum birbirimizi tanımıyoruz ama heyecanimizi çok içten paylaşıyoruz ❤️
Deletedmom727271 Ozge Benden sana tavsiye 30a kadar kıyafetleri yıkama ütüleme bitir 32de de hastane çantan hazır olsun 😊😊
Deletedmom727271 Birfasulyeannesi Aynen öyle canım 😊 Ben sana dua ediyorum devamlı bir an önce o evden kurtul mutluluğunu yaşa diye 🤲🏼🌼
Ozge Deletedmom727271 planlarım o yönde zaten şimdi bile zorlanıyorum ağırlaşmadan halletmek lazım. 😂
Karelinannesi Deletedmom727271 biziiiiim 💙 Pazartesi detaylı ultrason randevum var aşırı heyecanlıyım yüzünü görebilirim inşallah 🥰 haftaya pazartesi günü de kendi kadın doğum doktoruma kontrolüm var 🥳🥳
Deletedmom727271 Karelinannesi Detaylı çok güzel bişi evet görürsün yüzünü şekerin vs yoksa vişne suyu çikolata ye canım yarım saat önceden hareketlensin 😊 inşallah güzel sonuçlar alırsın 🤲🏼🌼
Birfasulyeannesi Deletedmom727271 ayy çok teşekkür ederim Allah razı olsun 🤲🥰 Rabbim hepimizi bir nefeste kurtarsın meleklerimizi sağ salim kucagimiza almayı nasip etsin inşallah ❤️