by_aytac Merhaba, güzel anneler. Pişik için sudocrem yoksa bepanten mi tavsiye edersiniz? Lütfen bilgisi olanlar malumat versin teşekkürler😌🥰
Aysen62 by_aytac Benim bir akrabam organik hondistan cevizi yagi kullaniyor bebegin pisiginede tum vucudunada. Ayrica kantoron yagida duymustum ben.
Ozge by_aytac sudocremi öneriyor çevremdeki herkes. Hatta geçen arkadaşım hastane bize bepanthen verdi hiç işe yaramadı sudocrem kullandık anında geçti dedi. Ben de ilk başta sudocrem alıcam.
Adile13 by_aytac valla arko krem kadar pişiğe iyi gelen birşey gormedim kğçük yağlı olanlar bana bir hemşire onermişti akşam sür sabah pişik kalmıyor 10 tl bide
hunilimom by_aytac sudocrem kullanıyorum az bişe yetiyor çok ciddi pişik olmadı hiç ama mustela pişik önleyici kullanmıştım o güzeldi ama o pişik olmasın diye sudocrem pişik olunca kullandım
Bayancorek by_aytac pişik önleyici olarak bepanthol aldım, ileri derece pişik olunca sudocrem kullanacağım sık kullanım için önermiyorlar çünkü.
Melos12 by_aytac oğlum 2 yaşında bebekliğinden bu yana en ufak kızarıklığında sürüyorum hemen geçiriyor 2. Ye hamileyim gene aldım onu kullanıcam
Sull Ben mustela almıştım bir işe yaramadı . Sudocrem nasıl bilmiyorum ama bepanthol baby den çok memnun kaldım . Hatta trendyolda indirime giriyor ara ara tavsiye ederim
Aseltos9 by_aytac piyasadaki bütün pişik kremlerini kullandım neredeyse hametan pomadtan başka pişiğe iyi gelen bi krem görmedim 😂