Gulsahmdn1 Merhaba anneler 25 haftalık hamileyim hareketleri çok değil ara sıra oluyor, 2 gündür 1 2 kere hissediyorum bir sıkıntı mi var acaba?
Biroglanannesiii Gulsahmdn1 benimde öyle canım bir hissediyorsam bir hissetmiyorum ama korkulacak bişey yok uyuyorlar çoğunlukla 🙏☺️
hunilimom Gulsahmdn1 bende 23 haftaligim 2 gündür ozellike aksam hissediyorum oda tekmeliyor aşağıya doğru o kadar
Gulsahmdn1 Biroglanannesiii geceleri de uyanıyorum hisseder miyim diye hissetmiyorum ara sıra gün için de 1 defa hissediyorum o da hafif
Ceynur18 Kcktrkul bende senin gibiydim neden hissetmiyorum diye üzülüyordum bir gün ansızın hissettirmeye başladıki o gün tam 24. Haftama girmiştim şimdi o günden beri durmuyor 🤷🏻♀️🙈
sMyL senaozkaymak aynı haftadayız ben de 2 gün hissetmedim çikolata yemekten kilo aldım resmen :)) dün kontrolüm vardı hanımefendi resmen içerde halay çekiyor. Plesentam ön duvarda yerleşik o yüzden bu haftalarda zor hissediyorum ben. Doktor 26. Haftadan sonra düzene girer dedi
moom222 Gulsahmdn1 cnm bende 23+4 ara ara iş gordukten sonra oturuyorum hareket ediyor bu haftalarda normalmiş bak iki gündür hareket etmiyordu dün bugün hareketlendi
Ergingul_ Gulsahmdn1 1 2 hafta sonra için hazırlık yapıyordur bende öyleydim hatta korkuyordum hissetmedim mi birşey mi oldu acaba diye 27 haftalık olduk hiç durmamaya başladım bazen canımı bile yakıyor o da şuan enerji topluyordur 😊
moom222 Gulsahmdn1 cnm benmde ilk gebeliğim iki gün ocne aynı postu ben açtım inşallah güzel.olcak herşey cnm
Zeynepasi Benimde 20+3 oldu 17 haftadan beri hissediyorum benim ikinci gebelik. Bu hafta daha hareketli surekli oynuyor hissetmek çok güzel 😇
Ergingul_ Gulsahmdn1 valla bende öyleydim bende de ilk gebelik sürekli diyordum bugün hissetmedim birşey mi oldu acaba diye ama korkmayın inşallah birşeyi yoktur bir de galiba ben biraz erken hissetmeye başladım 18 haftalık Ken o yüzden de çok korkardım hissetmedim mi
Gulsahmdn1 moom222 inşaallah ablacım, iki gün hissedip iki gün hissetmiyorum vallahi bugün hiç hissetmedim mesela insan korkuyor
moom222 Gulsahmdn1 korkma kuzum omhareket ediyordur bazen biz anlayamazmisiz bn dojtora 20 haftalikti dedim.hssetmiyorumndedi.nasil hissetmezsin çok.hareketli bir çocuk çok geçmedi bir hafta sonra net hissetmeye başladım sakin kal hissedeceksin kuzum zor ama napican herşey Allah’tan