678b ayrı randevu almam gerekiyor kuzum alınıyor kromozom testi yaptırdım işte ben üç ayda çıkar dediler iki ayda çıktı doktor eşine de al randevu oda versin kan testi beraber çıksın sonucunuz dedi randevu düşüremedim maalesef çok şükür pazartesi hamile olduğumu öğrendim daha önce kistik higroma ödem yüzünden çocuğumu kaybettim cvs yapıldı temiz çıktı herşey anomali gözükmedi hastalık vs ben tedbir amaçlı yaptırdım kuzum ama pıhtılaşma var her gün iğne vurmam gerekiyor coraspirin kullanıyordum sonuç çıkınca doktorum yeterli olmadığını iğne kullanmam gerektiğini söyledi