Melkee Henüz 5 haftalık bir gebeliğim var tahminen ama resmen 3 gündür tatlıdan o kadar uzaklaştım ki ekşi yeşil elma ekşi kivi arıyorum elimi her attığım yerde nerdeyse bu bende psikolojik mi? Yoksa normal mi daha çok yeniyim, yeniyiz bebegimle ve ilk gebeliğim:)
bir_pasa_annesi Melkee benimde aynı cnm 11 haftaligim baştan beri ekşi yiyorum tatlıyı görünce midem bulanıyor ikinci gebeliğim oğlumda da tatlı delisiydim
gamzesahinn Melkee ben de bes haftalıkken eksı elma ve kıvı cok yedım geve uyanıp esımden elma ısterdım ☺️
Ecceee Melkee ilk üç ay inanılmaz ekşi aşeriyordum her akşam oturup limon yiyordum, tatlıdan nefret etmiştim..23 haftalığım şu an hala tatlı aramıyorum ama ekşi de yeme isteğim azaldı normale döndüm 🙏 bebeğim kız bu arada ☺️
Ftynur Melkee Benimde ilk gebeliğim 28 haftalığız ve ben bir kere tatlı istemedim ekşi ve acı istiyorum hala
yaren_blna Melkee 20 haftalığım ilk günden beri ekşi tuzlu aşerdim tatlı hala yemem cinsiyetimiz erkek 🙈🙈🙈
Ftynur Melkee erkek😂hala ekşi aşeriyorum Erzuruma gelin geldim burada çay limonsuz içilmiyor çay tüketiyorum fakat sofrada ki limondan yiyorum🤭
Edabykl Melkee ben hamile kalmadan once asiri tatli yiyodum hergun yesem bikmazdim ama hamilelikten sonra ekşi yedim hep tatlidan uzaklastim hic canim cekmedi benimde oğluşum olacak 💙🙈
ztrkk Ben de 6. Haftadayım. Normalde çikolata ve tatlıya karşı koyamam. 2 haftadır tatlı olan hiçbir şeyi asla yiyemiyorum. Çikolatadan bile tiksiniyorum. Sadece tuzlu ve ekşi yiyebiliyorum. Bu sabah sadece roka ve salatalıkla kahvaltı ettim.
Nuryldrm13 Melkee Bende hep ekşi aşerdimm limon,erik,çağla,kivi bunları yerdim 😋 tatlı yiyemiyorum sevmiyorum normalde de sevmezdim pek herkes kızın olucak dedi ama alakası yokmuş oğluşum geliyor 😂😇
Cananyildiz Melkee bende hep eksi yedim tatlıdan tiksindim. Ilk zamanlar tarif videosu bile görmeye tahammülüm yoktu simdi 1 catal da olsa tadına bakıyorum bebeğim kız 🥰