brcbrc Merhaba anneler, Nasip olursa 1 ay sonra oğlum olacak. Artun ismini beğendik. Anlam olarak gururlu, kendine güveni olan demek ve Türkçe. Ama bir taraftan da hayatında zorlanır mı diye tedirginim. Siz ne dersiniz? Yorumlarınızı merak ettim.
33sibel Biraz söylemesi daha kolay şekilde olsa mesela kendiniz böle artuncum dediğinizde hoş oluyorsa ilerde beğenir mi arkadaş arasında nasıl karşılanır ona göre karar verin Allah sağ salim kucağınıza almayı nasıp etsin inşallah 🙋🏽♀️
brcbrc 33sibel haklı olabilirsiniz bazen kulağa zor geliyor ama alternatif de bulamadım. Belki kalan bir ayda fikir değiştirebilirim bilemiyorum
MbsN Yegenim bir cizgi film izliyor ordaki karakterinde ismi artur🤯 Arden de Cok guzel anlamida Cok guzel bende koymayi dusunuyorumda Umut ve Arden arasinda gidip geliyorum