2bebe1gebe Babytwopro bişey demediler ama yatıyordum aslında sıvı akmasını fark etmiştim çok az açılma vardı ama 2ç sezeryandı peşpeşe ve aynı yerden kesilmişti büyük ihtimalle o yüzden diye düşünüyorum
Fattooss 2bebe1gebe merhaba bana da sprey sıkmışlardı ertesi gün duş alabilirsin demişti doktorum yarın 1. Hafta kontrolüm var sprey sıkılan yerde bant yapışkanı gibi beyaz beyaz birşeyler var sizde de var mıydı