Adetinizin ilk gününden sayarsanız ayını da otomatik olarak heaaplamış olursunuz. Ben mesela şuan 16+5 haftalığım. Normalde insanlar der ki 16 hafta bitince 4 ay bitiyor. Ama öyle değil. Şuan adetin ilk gününden itibaren benim 117. günüm. 120 gün olunca 4 ay bitmiş olacak