Serap60 canım ilk gebeliğimde 49 kiloydum en fazla 57 olabildim bünye meselesi biraz kimi çok alır kimi az şimdi ise 16 haftalığım 48le hamile kaldım 46ya düştüm yine en fazla 56 falan olurum herhalde önemli olan sağlık canım kiloyu çok takma senin kilo alman önemli değil önemli olan bebeğin kilosu gelişimi ve sağlığı o yüzden çok dert etme canım bunları sağlıklı güzel beslen yeterli