Kızlar merhaba ,
20+1. Haftadayım henüz detaylı ultrason randevusu oluşturmamıştım bugün doktora gittiğimde tavsiye etmesi icin doktor sordum ve bana önümüzdeki hafta detaylıyı yaptırmam gerektiğini söyledi. Bayram öncesi olduğu icin de randevu bulamıyorm ne kadar süremiz oluyor bilgisi olan var mı? Gecikirse ne gibi sorunlar olabilir ilk gebeliğim tecrübem yok o yüzden