Zanaservan Aytiii yaaa kıyamam tabikiii bak nasıl oluyor inan tam uyumaya geçiyorum bu yeni hareketlenmeye başlıyor bekliyorum acaba ne zaman uyuyacak diye 🥰 seninde öyle olacak karnı acıkınca oynar doyduğunda da oynar 😁 şuan uzanmış tv izliyorum içerde halay mı çekiyor spor mu yapıyor anlamadım 😂😁
Aytiii Zanaservan ne güzel MAŞALLAH🧿 sizdedemi ilk çocuk? Rabbim isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu..🙏🏻 2 güne 21. haftaya geçiyoruz bizde bakalım, birazda sabır edelim😊
Zanaservan Aytiii aminnn inşallah canım 🥰 aynen benimde ilk valla bazen aynaya bakıyorum bende kendimi böylede mi görecektim diye söyleniyorum 🥰 o zaman iki gün sonra bak gör sen hatta sakin bir yere geç bütün herşeyini ona ver onun oynadığını hissedeceksin 🥰
Aleynasvr Aytiii 20. Haftada kesin bebektir ben baya erken hissettim ama aynı dediğiniz gibi bende gazla ayırt edemiyordum ama zamanla anlıyorsunuz bebek olduğunu zaten git gide netleşir 😀
Minisimb Gaz yatay hareket ediyor,bebek dikey 😁 bebeğin hareketini karnına bakincada gorebiliyosun dışarı doğru damar atıyor gibi oluyor😁 minik pit pitlar 🥰