superrmomy ben 1 yıl sadece klomen ve folikasit aldım olmadı en son doktor yumurtalığın güçlü değil bu gidişle normalden olmazsın aşılama da olma eşinde problem yok sende problem var dedi direk tüp bebek dedi hatta profesör e gözüktüm test sonuçlarımın normal olmadığını tüp bebek olmam gerektiğini söyledi tam o aşamaya girdik adetimi bekliyorum tahlil verecek derken adet sancısı cekiyorum bi test yapayım dedim öylesine yaptım işin garip tarafı o gün gebe olduğumu öğrendim zorlu bi sürece girmeden benim mucizem geldi şimdi 18 haftalığım kızımı bekliyorum ☺️