akademisyenan18 1ciftyesilgoz bendede hıc bıse yoktu ama bı kasıklarım agrıdı hatta esprı yapıodum bebek yerlesıyor herhalde dıye adetıme daha 5gun falan vardı gogus hassasıyetı falan olmadı. Bence sen bı ıkı test daha yap olma ıhımalın yok yuksek
1ciftyesilgoz akademisyenan18 kasıkların yumurtlamadan kaç gün sonra öyle ağrıdı canım. Benim de göğsüm öyle çok ağrımıyor ama her ay olsn hassasiyet mevcut . Bata 2 gün var bu arada
akademisyenan18 1ciftyesilgoz bende bıgun sonra erken gebelık yaptım onda da cızgı bı tık daha belırgındı bencede bekle bı ıkı gun sonra daha net cıkar
akademisyenan18 1ciftyesilgoz yumurtlamadan 5 6gub sonra agrımaya basladı ıkı gun epey agrıdı benimde batıma 4 5 gun vardı. Ama gogus agrım falan olmadı cok hersey normaldı oylesıne bı test yapayım demıstım ama onun bıgun oncesınde yapmıstım negatıf cıkmıstı. 7.gunde yani negatıftı cıkmıstı sonra birgun sonra sennkı gibi cıktı
1ciftyesilgoz akademisyenan18 zaten 7. Günden sonra Rahime inermiş canım. Ben dayanamayıp yarın sabah yapcam sanırım tekrar :)
akademisyenan18 Yanş ben cok sasrmıstm cunku bana dedıler yumırtlamadan 12gun sonra anca ıdrara duser dedıler bı baktım 9une gelıyordu sılık cıktı ama ıkı uc gun hep sılık cıktı sonradan koyulasmaya baslado suan tam koyu
akademisyenan18 1ciftyesilgoz ben merak ettgım ıcın verdım kollarm mor ıkısıde ıkı gun sonra daha netlesır ondan sonra verırısın daha ıyı olur senın ıcın.
akademisyenan18 1ciftyesilgoz ıkı gun bekle cınku yıne boyle cok sılık cıkcak ben hergun yaptım ıkı gun aynı sekılde sılık cıktı hıc bı sekılde koyulasmadı canım bosuna testlerın gıtmesın. Ikı gun sonra yap o zaman koyulasır . Haber et burdan merk ederım :) ınsallah vardır ınsallah :)
MinnieMouse akademisyenan18 yani önce de olmuş olabilir sonra da olmuş olabilir bunu kimse bilemez herkes aynı şeyi söylüyor canım neden kafan karıştı 🤣
1ciftyesilgoz akademisyenan18 tamam canım haklısın pzt yapsam daha güvenilir olur. Çok teşekkür ederim m yazacağım mutlaka🙈
akademisyenan18 1ciftyesilgoz hayırlısı olsun ınsallah ama bence var . Bende aynı belırtılerı yasadım hergun delı gbı test yaptım ama ıkı gun sonra yapsaymısım daha ıyıymıssb. Bosuna test harcadım sen oyle yapma :)
1ciftyesilgoz akademisyenan18 valla ağZından bal damlıyor canım ya :) ilk denemede tutturursam helal dicem 🙈
akademisyenan18 1ciftyesilgoz benımde oyle oldu bende ona ınanamadım bende ılk defs denedım yumurtlamayla . Insallaj sende ıkı gune alırsın guzel haberı :) benımde 6 7 yumurtlamaydı 14nde boyle cıktı 15ınde kan testım 20hcf cıktı. 18ınde 117 cıktı 20sındede adet olmam lazmdı olmadım :) ama hıc bırsey hıssetmedım sadece kasıgım agrıdı o kadar :) genel ozet gecmıs oldum :) hayırlsıı olsun :)
1ciftyesilgoz akademisyenan18 maşallah ne güzel ya 🥰 bayram çifte bayram olmuş ailenize. İnşallah bana da olur.