Mrb kızlar 25 haftalık hamileyim akşam oldu mu karnımda bı baskı ağrı sürekli çişim geliyormuş gibi sıkışmam kasılma vs hep oluyor gündüz çok iyiyim bu durumda olanlar var mı ( progestan kullanıyorum ilk başlarda düşük riskim vardı o zmnda zor geçirdim bı ara düzeldi sonra yine böyle oldu )))