Ciceekanne benim de belirtilerim bunlardı. Bugün adetimin gecikmesinin 5. günü ve testim pozitif, henüz doktora gitmedim ama bebeği görebileceğim haftayı bekliyorum 🤗 şu anda da mide yanması kasık batması göğüs hassasiyeti var. Kolay kolay ağlamayan ben kendime göre sulu göz oldum 😬
Ha bir de gaz çok 😅