Feyzaerturk Eylül başı gibi kızımı kucağıma alacağım inşallah çok tecrübesiz bir anneyim sanırım hala çok bir şey almadım. O mevsime göre neyi ne kadar almalıyım siz neler aldınız veya alacaksınız🌸
Deletedmom73711 Feyzaerturk Benim de Eylül ortası/sonuna doğru olacak nasipse. Alışveriş listemi paylaşmıştım, dilerseniz bakabilirsiniz.🥰
1299 Feyzaerturk 19+2 gunluk olduk bızde 17 Eylül dogum tarıhı bnde henuz corap dahı almadım ınatcı bebışım cınsıyetını göstermedıgı ıcın salı tekrar randevum var ogrenebılırsek bakalım🥰başlıycm bnde
Nus_12 Deletedmom73711 yaaa aynı zamanda olucak bizimde inşallah kaç haftaliksiniz 🥰😍 bende 17 +5 ama iki kez gttimncinsiyet gözükmedi Dr devlet te belki geç söylüyorlar diye düşünüyorum 🤔😤🥰şükür yinede
Oxorza En çok uzun kollu zibınlar al bence bende Eylül de doğum yapicam uzun kollu var kızımdan kalan uzun kolu lazm kışa doğru gidicez ya o yüzden canım 😍
Elly20 Kısmetse benimde ağustos sonu-eylül başı olacak😍 Şuan bol bol müslin örtüler aldım, uzun kollu cok kalın olmayan alt&üst takımlar aldım
Deletedmom73711 Nus_12 Ay aynıyız 17+5iz biz de.😍 Benim nasipse oğlum olacak. Sizin bebiş nazlı galiba.😍 Yakında gösterir merak etme, sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun inşAllah.❤️
Ktiryaki Nus_12 Aynı haftadayız bende devlette öğrenemedim bugün özele gittim kız dedi bu haftadan sonra değişiklik olmaz inşallah 🥰
Minikkus0101 Bizde 19+5 iz kızımla normalde 12 Eylül görünüyor doğum tarihi ama sezaryen istiyoruz Ağustos sonu Eylül başı olur büyük ihtimalle biz yarım kollu çıtçıtlı body ince uzun kollu takımlar alıyoruz adanadayız malum sıcaklar çok fena
winterwitch Bende ağustos sonu eylül başında doğum yapıcam benimde kızım olucak🤗. Hastane çıkışı falan kaç tane almak lazım😁