Merve234 Burun aspiratör ü Kullanmayı dusunuyor musunuz ? Bebekte ödem yapıyormuş diye duydum eğer kullanamazsak başka ne kullanabilirim fikirlerinizi bekliyorum
AyseMehmett Merve234 benim bebeğimde hırıltı vardı serum fizyolojik kullanıyorum zaten olanlar çıkıyo diğerini doktorumda önermedi kullanmıyorum ben
Cansugamze_ İlk defa duydum bebeğimde kullandım tabiki çünkü nefes alamıyodu ememiyodu rahatsız oluyodu ama şuan 13 aylık burnunu çektirmiyo tıkandığı zmn sadece damla sıkıyorum çıkıyo zaten
Cansugamze_ Merve234 tonimer lab baby spreyini kullanıyorum eczaneden almıştım aspiratör olarak da otribebe kullanıyorum
AyseMehmett Merve234 20 günlüktü herhangi bir yan etkisi yokmuş serumun araştırmıştım doktor özellikle banyodan sonra yapılırsa daha etkili olur banyoda sıcakta yumusuyor sonrasında çıkması daha kolay oluyor demişti aklınızda olsun ☺️
AyseMehmett Masalsmommm ben her banyo sonrası kullanıyorum doktor yatmadan öncede yap dedi ama gerek görmüyorum o kadar tıkalı olmuyo hırıltısı gidene kadar sürekli yaptım günde iki üç kere ama artık iki günde bir yapıyorum