dunyambebgim kahvesever__ kuveze alındı mı kaç kg doğdu acaba bende 37 oldum doktor doğabilir artık dedi ama bilemedim
Mervepera Hacermasal sezeryan oldum ama kendiliğinden suyum geldi gece acilmam falan oldu canım plansız oldu yani🙈
Feridee123 39 haftalığım hala doğurmadım adet ağrısı gibi ağrılarım var bazen ve 2 gündür vajinamda ağrı var
Sedabezirkan Aysekalkan 29 haftalik doğunca kuvezde ne kadar kaliyor bebekler, ben de 27 haftadayim erken dogum riskim var
afrAybars mucizem13 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım 🤲 ben ilk doğumumu 37+4te yapmıştım bakalım bu ne zaman gelecek 😍