Mavisinannesi2 Nişan geldikten sonra bebeği aşağıda mı hissettiniz yukarıda mı benim 1 hafta olacak ama hala yukarıda hissediyorum yukarıdan hareketli?
kahvesever__ Mavisinannesi2 ben hep aşada hissetim nişanım geldikten sonrada hep aşadan hissetim zaten nişanım sabah geldi gece suyum geldi ertesi gün doğum yaptım ☺️
Mavisinannesi2 kahvesever__ yaa maşallah ben biraz daha beklesin istiyorum az daha toplarlansın istiyorum inşallah bekler🙏