darzudemir merhaba cnm kabızlık çok zor Bir de hamileysen daha da zorlaşıyor sana önerim kabızlığın yok etmeyecek ama biraz olsun rahatlayacak sın vazelin ya da zeytinyağı eldiven tak ve zeytinyağını ya da vazelini parmağına sür o o bölgenin içine doğru sürmeye çalış kayganlaştırıcı bir etkisi olacak Allah yardımcın olsun doktora git belki bir ilaç da verir ama ben böyle yapıyordum benim doktorum ilaç vermemişti ilk gebeliğimde düşük riskim olduğu için ben de böyle yaptım