Arkadaşlar kasım ayında 7 yumurtam toplandı 4 ü gelişti 1 transfer yapıldı akabinde kimyasal gebelik geçirdim. Şuan tekrar deneyeceğiz 2 transfer yapacaklar. Ben hazırda embriyo olduğu için rahattım o iğneleri tekrar yemeyeceğim için ama doktorum GONAPEPTYL iğnesine ve doğum kontrol hapına başlattı daha önce ikiden fazla tecrübesi olan arkadaşlarıma sorum sizde süreç nasıl ilerledi hepiniz iğneye başladınız mı tekrar ? Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim 🙏