Minnosunannesi11 Damlacaa Ben de hamileliğimin başından beri kayısı aşeriyorum. 8-9 kez rüyamda gördüm 2 kez de yiyordum kurutulmuş aldım, kuru kayısı aldım ama fayda etmedi ama aklıma getirmemeye çalışıyorum nasipte yokmuş bulamadık hiçbir yer de.
defneninannesi44 Minnosunannesi11 ben Malatya da yaşıyorum kayısılar şuan çağala şeklinde ama belki yakın zamanda Migros’ta bulabilirsin Malatya olmasa da akdenizden gelebilir
Hamile_anne27 Damlacaa bende Hamile olduğumdan beri şeftali canım istiyor. Senin gibi kaç defa gördüm rüyamda sulu sulu yiyordum. Ama hiç bir yerde bulamadım. Az daha sabır edelim bi kaç aya çıkar sanırım
Ozgrwili Damlacaa ayyy benimde ilk zamanlar ruyamda canim cekmisti ve yine ruyamda yemistim. Degisik bi durum. Az kaldi yakinda marketlere gelir
defneninannesi44 Limonzeytin Migros’ta var ben bugün aldım Eylül ayından beri bekliyordum sonunda kavuştum 😅
Limonzeytin defneninannesi44 bizim burada oda yok😏 ocak ta çok canım çekmşti bulamadk şmdi öyle aşırı canm çekmiyo ondan bekleyeblrm 😁 erik fena istiyodm yedim allah tan 😁 afyt olsn yarasın size😊👍
defneninannesi44 Limonzeytin teşekkür ederim size de afiyet olsun ben de ümidimi kesmiştim yani nektarin ,ithal şeftali ,şeftali konservesi ,dondurulmuş hepsini yedim ama tatmin etmemişti en Sonunda bugün kavuştum doğum olmadan yiyebildim istediğim gibi 😅
Limonzeytin defneninannesi44 Tazesi gibi olmuyo kesinlkle 😊😊👍 sağlıklı doğmlarmz olsn benın daha naspse 3ay var 😊