Kızlar tesettürlüyüm ve kendime düzgün elbiseler bulamıyorum. Yada tunikler. Hangi sayfaları tercih ediyorsunuz. Normalde 36 bedendim ama şuan 38-40 arası oldum hiçbir şey olmuyor neredeyse. Göbeğimin de fazla belli olmasını istemiyorum o yüzden de olmuyor psikolojisindeyim🙄 Böyle rahat,elbise ama bedenine göre almayınca çuval olanlardan değil😂 benimle paylaşır mısınız 💋