esradere Hanımlar bir zararı olurmu biraz tehlike var kafama takıldı gereksiz olabilir ama napim acaip aserdim
Bayancorek esradere etsiz çiğköftenin bir zararı yok. Zaten hijyen açısından artık etli üretilmiyor bir çok yerde. Bildiğimiz çiğköfte den zarar gelmez yani, bende yiyorum devamlı. Etli yemeyin sadece.
Asenahil esradere battalbey yedim ilk aylardaydim hastanelik oldum iki tane serum taktılar bı daha da ağzıma sürmedim
Haticenurozturk Çok acı olmadığı sürece ve içinde et olmadığı sürece bir sıkıntı yaratmaz bence bende defalarca yedim ama doktorunuza bir danışın sonuçta her gebelik bir olmaz☺️
Meymiss Komagene hakkında gıda mühendislerinin sıkı denetimi olduğunu duydum, yine yıllardır güvendiğim için hamileliğimde yemiştim bir kaç kere bir sıkıntı olmadı çok şükür