Tuana_ Hepsi tam bence 🥰 ama korse ve ateş ölçer gereksiz olmuş boşuna koyarsın canım hastane de ateş durumu olsa ölçerler ondan sonra eve gidiyorsun zaten birde korse onu kullanmıyorsun ki hemen normal doğumda 1 sezeryanda 2 hafta sonra kullanılıyor gerekli değil yani yine sen bilirsin boşuna koyma diye dedim