Seymay Kızlar aranızda yüksek tansiyon yaşayan var mı? Ne yaptınız? Tuzu kestim bol su içiyorum ama düşmüyor. Başım boşlukta gibi var mı yaşayan
Acemianneee08 Seymay canım doktorunla görüş alfamed başlar o düzenliyor. Limon sarımsak dene ama tansiyonun çok şakası yok bende 2 aydır ilaç kullanıyorum
zumradmr_11 hamileyseniz eger Doktorunuza danisin ertelemeyin ciddi bir durum evde ki yontemlerle gecmiyor malesef gecmis olsun