meryemmm30 Kızlar tüp bebek tedavisi görüyorum burda estrofem bulamıyorum hatayda iskenderunda yaşayıp hangi eczanede var bilen var mı
Nskyhn meryemmm30 Türkiye’ye gelmiyormuş dolar kurundan dolayı ecza depolarında yokmuş kalan eczanelerde de bir iki tane ancaymis. Doktorların acil muadile dönmesi lazım biz de yengem için arıyoruz..
Huriye1996 meryemmm30 çok zor bulduk tedavi sürecinde. 9. Haftada biraktrdi dr. Her eczaneden bir tane anca alabildim ve bulabilmek için bir sürü eczane gezdim. Muadilini isteyin durumu anlatın 😏
neval270071 meryemmm30 eşim eczacı canım dilersen soralım 3 adet elimizde varmış gönderebiliriz isterseniz
Fnd92 Benim iki kutu yarım yarım kalmıştı ama tam bir kutu eder mi bilmem ben yollayabılırım hatta eczanelere sorup varsa da alıp yollarım hiç sıkıntı degıl 🥰
meryemmm30 Fnd92 çok teşekkür ederim şu an yaşadığım o kadar zor bir durum ki muadil de kabul etmiyor doktor sizler gibi iyi insanlar iyiki var Allah razı olsun
Fnd92 meryemmm30 bu yolda olmayan anlayamaz belki o ilaçları bulamama stresi nedir en iyi bizler biliriz her an ne zaman isterseniz kargo yaparım 🥰🌸 yeterki iyi olun sağlıklı olsun bebegınız