HENNA1327 Bebeğim 37+7 haftalık olmasına rağmen 36+4 ile uyumlu 2900 gr çıktı. Bir de suyu biraz azalmış. Makat geliş olduğu için doktor perşembe gününe sezeryan verdi. Sütüm gelmeyecek bebek daha da zayıflayacak diye korkuyorum sizde durumlar nasıl?😥
Gulcanozzz HENNA1327 illaki ilk günlerde normal olarak zayıflıyorlar ama sonradan alıyorlar kilo. 2900 de çok düşük bir kilo değil ki insanlar neden illa 3buçuk 4 kilo bebek istiyor anlamıyorum sağlığı yerinde olsun minnoş olsun bence sütünüz emzirdiğiniz sürece gelir illaki yeter ki stres yapmayın
morsumbul HENNA1327 sadece sütüm gelmedi bende direttim küçük anne sütü alacak diye 1 2 ay çok az kilo aldı şimdi 2. Bebeğimi bekliyorum sütüm gelmez ama bu dünyanın sonu değil biliyorum ☺️mama ile besleyeceğim gelene kadr hiç telaş yapmıyorum kendine sözüm var