Aycass Kızlar 6 haftalık hamileyim. İki gündür kahverengi lekelenmeler yaşıyorum normal midir acaba. Yaşayan var mı?
Minikanne123 Aycass Doktorunuza söyleyin mutlaka 6. Haftam da benim de başıma geldi, düşük tehlikem vardı. Yerleşme kanaması da olabilir ama her ihtimale karşı doktora gidin
Limonzeytin Aycass Doktora gidin erken haftalarda skntınz olmasn. Muayene olun muhakkak pruluton depot iğne veriyolar ve progestan hap gçmş olsn
TurnaHifa Gecikmeden doktora gitmeni tavsiye ederim canım ben de 12.haftamda yaşadım,düşük tehlikesi dediler ve iğne verdiler