Kızlar gebeliğimin 19. haftasındayım ve akıntı kaşıntı şikayetiyle doktoruma gittiğimde vajinal muayene yaptı ve mantar enfeksiyonu teşhisi koyuldu. Bir fitil bir de krem verdi kremi 3 gün kullandım fitili de 3 gün ara ile kullandım. Şu an bu durumu yaşayan var mı ya da yaşayıp atlatan oldu mu nasıl geçirdiniz bu enfeksiyonu?