Anime neden sorun olsun ki. Sonuçta bir risk arz etse doktorunuz zaten böyle bişey yapmaz. Kaç sene eğitim alıyorlar bunun için. O kadarını da biliyorlardır. Alttan muayene daha iyi hatta. Enfeksiyon vs varsa onu da görüyor. İlk haftalarda kese bazen gözükmeyebiliyor. Ben 3 kere alttan muayene oldım. Hiç bir sıkıntıda yaşamadım